torstai 10. joulukuuta 2015

10.luukku: Q&A

Kysymyksiä on otettu blogista ja instagramista.

Kysymykset Melodylle

Haluaisitko talouteen lisää nukkeja? Joo! On tylsää olla yksin koko ajan kun Nea treenaa ja käy koulussa.

Tykkäättekö omistajastanne? Onhan se ihan kiva silloin kun sillä on aikaa mulle. Saisi lopettaa sen urheilun!

Pidättekö pallokaloista? Apua! Mitä ne on? Pitää googlettaa...

Pidätkö Nälkäpelistä? Jätti tykkää minusta se kuulostaa hurjalta. En ole oikein tappamisen kannalla.
Mielipide yksisarvisista? Minusta yksisarviset on hirrrmu söpöjä ja haluaisin oman yksisarvisen!

Mielipide mursuista? Ne on pelottavia.

Pidätkö pinkistä ja mikä on lempivärisi? Pinkki oli ennen lempivärini, mutta nykyään en osaa päättää lempiväriäni. Niitä on niin monia!

Missä pidät Melliä? Melli asuu mun vaatekaapin ylimmässä kerroksessa turvassa auringolta ja pikkusiskoltani Avalta. Siellä sillä on oma huone.

Mikä on lempiruokasi? Rakastan vesimelonia! Sitä voi syödä vaikka kuinka eikä meinaa tulla täyteen. Ja se on vielä niin hurjan hyvääkin!

KYSYMYKSET NEALLE (jätille)

Millä kuvaat? Kuvaan Canon eos 1100d:llä. Minulla on kameran oma putki ja lisäksi teleobjektiivi (Canon ef 75-200mm), jolla en kyllä kuvaa nukkeani. Paitsi kerran ja se oli virhe!

Lempi nukkemalli? Nooh tykkään aika monista. Nana chan olisi ihana saada ja Hello Kitty. Tykkään myös dahlia cinderellasta ja pullip rozen maiden nukeista.

Paras nukkeilija? Tää on tosi vaikee! Mutta varmaan Annika, koska sen kuvat voin läpikäydä tuhansia kertoja kyllästymättä.

Isul vai taeyang? Varmaan isul. Ne on niin söpöjä :3

Dal vai pullip? Pullip, koska tykkään koosta enemmän ja minusta ne on yleisesti kauniimpia.

Dal vai yeolume? En oo kauheesti yeolumeihin tutustunut enkä oikein tiedä millaisia kaikkia niitä on siksi valitsen dalin.

Isul vai dal? Ehkä isul, koska mulla ei ole sellaista koskaan ollut. Toisaalta mulla on yksi tietty dal jonka haluaisin...

Tokidoki luna vai hello kitty? Valitsen Hello Kittyn, kun sitä oon tässä himoinnut.

Regeneration noir vai paja? Ehkä paja.. En osaa päättää.

Pitkä vai lyhyt peruukki? Ite oon ostellu vaan pitkiä, mutta nyt oon kiinnostunut polkkatukka peruukeistakin.

Lempiruoka? Mä rakastan raejuustoa, kasvissose keittoa ja kasvisgratiinia.

Mistä pullipista olisin valmis maksamaan yli 200e? Varmaan nana chanista. Rakkautta *-*

Minkä nuken ottaisit jos saisit ilmaiseksi? Nana chanin ^^

Lempi dal-malli? Dal classical Alice.

Eka nukke? Mun eka nukke oli full custom dal, jonka ostin käytettynä.

Mikä nukkeilussa on parasta? Vaatteiden hamstraaminen, kuvien ottaminen, kuvien katselu... kaikki!

Miksi myyt ja ostat koko ajan uusia nukkeja? Tästä löytyy pitempi postaus ennen joulukalenterin ensimmäistä luukkua. Yksinkertaistettuna: ostamani nuket eivät ole tuntuneet sopivilta minulle.

Miksi Venus ja Melody ovat niin kauniita? Aww ensiksi kiitos! Ja noh. Mitäs tähänkin vastaan.

Milloin ostit ensimmäisen nukkesi? Joskus viime vuonna muistaakseni... eikun tämän vuoden alussa! Melody on ollut mulla maaliskuusta ja sitä ennen mulla oli dal jonka myin jossakin kohtaa kun sain Melodyn. Dal oli mulla muutamia viikkoja ennen pullipia.

Huh! Olipa niitä paljon! Toivottavasti en unohtanut kovinkaan monia kysymyksiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti