tiistai 5. tammikuuta 2016

Vanhoja kuvia

En vieläkään ole keksinyt mistä kirjoittaisin., mutta mulla on jotenkin kirjotusmoodi nyt.

Moi! Apua huomenna alkaa jo koulu! Mua jännittää kauheesti miten mun aika taas riittää... Tänään olen ommellut Mellipallerolle hieman uusia vaatteita. Ompelin farkut ja mekon. Mekossa ei kauaa mennyt mutta farkut tuottivatkin jo hieman enemmän haastetta. Onneksi mulla on ihana mummi joka auttoi mua ❤.
Oon nyt miettinyt ostaa uutta nukkea ja olenkin rahaa hieman kerännyt. Jotenkin haluaisin ostaa ihan uuden nuken, tilata netistä tai jos Helsiinkin Kilalaan pääsisin, mutta viime vuoden aikana löysin itsestäni uuden puolen, jota hieman vierastan. Tää puoli mua ehkä jossakin määrin hävettää, mutta toisaalta oon siitä ylpeä. Oon lopettanut punaisen lihan syönnin, ostanut enemmän tavaroita käytettynä; etsinyt paljon tietoa eläinten oloista (eläinkokeet, karjantuotanto, turkistarhaus...) jnejne. Päätin aloittaa ainakin jossain määrin kierrätyksen ja suunnittelinkin jo millaisen pienimuotoisen kierrätysjärjestelmän perustan terassillemme. En tänne blogiin hirveästi omia asioitani viitsi kirjoitella mutta ehkä pointti selvisi. Oon avartanut katsettani. Miksi nuken pitäisi olla uusi? Miksei käytetty kelpaa? Niin.
Nää kuvat vaan jäi jotenkin julkaisematta, mutta nyt ne julkaisin tänne. Instagramissa taisin yhden julkaistakin...

:lla  Nea ja Melody

4 kommenttia:

  1. samaisesta syystä mie oon ostanu viimeset 3 nukkee kätettynä ^^' ja käytän julkista liikennettä niin paljon kuin mahollista.

    kauniita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ite asun pikkukaupungissa joten käytän omia jalkojani niin paljon kuin mahollista ;)

      Poista
  2. Hei! Sait minulta Liebster Awardin^^ Lisää tietoa saat blogistani^^
    http://pullipgoldenmemories.blogspot.fi/2016/01/liebster-award-ja-kuvia.html

    Käy kurkkaamassa~☆
    pullipgoldenmemories.blogspot.com

    VastaaPoista