tiistai 10. maaliskuuta 2015

KT: Who i am, who i was?

Mooikka! Tänään aloitan siis kuvatarinan ja pidempiä jaarittelemaan kun pitäs nukkuunkin jo mennä.. Eli nauttikaa ja mielipiteitä alaspääin👇👇



K: *makaa maassa



K: *avaa silmät


K: *nousee seisomaan
K: Missä olen?


K: *rojahtaa äkisti takaisin maahan



K: *päätä särkee
K: AAAARGGHHH! Miksi minuun sattuu näin paljon? Kuka hitto mä oon ja mitä teen keskellä korpee!?


K: Se loppui? Yhtäkkiä! Hetkinen...


K: Jossakin on puro. Kuulen sen äänen. Ja orava tuolla kaukana puussa, kuulen ja nään sen aivan selkeästi! Kuka tahansa olenkin ainakin mulla on pirun hyvät aistit.


K: Ompas, ompas outo haju. Mä haluun tän itselleni! Mikä tai mitä se sitten onkaan, mä haluun sen, nyt heti!


K: *juoksee salaman nopeasti


K: Tuolta se haju tulee. Haistan sen selvästi. Mutta mitä se on? Miksi olen näin nopea! Kuka olen? Ihansama mutta tuon hajun haluan...


K: *hiiviskelee hajun suuntaan. Pysähtyy ja näkee mistä outo haju on peräisin


K: Verta! Haluan verta.



No mitäpäs piditte? Aloitus oli vähän lyhyt mutta ajattelin, että tähän on hyvä lopettaa. Muokkasin kuvia/rajusti, koska kuvasin kt:n aamulla ja valkoinen takki heijasti valon oudosti takaisin kuten muutamissa näkyykin.
Rakastaen Kat ja Nea

1 kommentti:

  1. Kiva blogi :) Hienoja kuvia ja jotenkin karmaiseva tuo kt:n aloitus. Odotan silti innolla mihin tarina etenee.

    VastaaPoista